dagens facelook

 

hola folket. varför just folket? jo de va de enda ordet jag kunde svata till, tänkte ta på de på spanska, men vet inte va de heter då? amigos kanske? sen tänkte jag skriva på engelska, men visste inte stavingen. orkade inte heller söka upp, så de får gå ändå.
 
vad har hänt under veckan då? jo, haft praktik, varit på jobbintervju, klipptprov på skolan, klippt emil, varit med en trött sofie, köpt lite presenter, umgåts lite med pojken min. Idag har varit dryg, men ändå skön. har verkligen tagit hand om mig själv och gjort saker jag inte haft tid med tidigare och bara tagit de lungt. Borde plugga teori, men get upp hoppet så har inget tålamod kvar känns de som. Ska handla mat nu, tjoho kul? nej. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0