Pressas av tid

Idag vaknade jag sex och kunde inte somna om, skulle gått ut med amanda men hon hade ingen nykel, heh fan va knasigt. Vem har inte en nykel lixom xD :P jag har de. Mm. Ne men va har annars hänt då? Jo jag har klippt lugg idag, varit på banken med pappi, jag har kollat synen igen, läsglasögonen ska va kvar hos fia, soft, har även besäkmt fyra körlektioner, har suttit på en full kils buss med massa kils folk. Saknar kil. Har jobbat. Vi målade påskbrev. De va kul. Jag har ätit tacos tre dagar i rad. Usch. Jag har solat, jaaa jag har soooolat, wopswops. Bläblä.
Imorgon ska jag ta min första okända kund till salongen, ska bli kul! Men jag är nervös, hhehe. Hoppas hon blir nöjd och gillar mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0