hemma i de iskalla sverige

hej alla, igår kom vi hem. Efter att rest i ca 30 timmar med väntetider och försenade flyg osv. men vi kom hem och jag har haft de underbart. kan inte förstå att jag varit borta ens, de känns så overkligt och de gick så fort, helt sjukt. jag är jätte trött och tänker inte dra ett långt inlägg, här kommer lite bilder ist! Puss & Kram

Fick en fråga ''vilka reser du med, och hur länge?''
jag reste med Fredrik och hans storebror, vi var borta i tre veckor :)
Första dagen

Första veckan dök vi i havet med alla nemo fiskar och klarade vårt setificat (stavning)

testade en kokosnötdrink, de va äckligt


de va första veckan, nu lite från andra veckan
sista veckan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0