Svante mys

Efter bion följde elise och sofie med hem och sov över. Skönt att slippa sova själv. Imorse vaknade dom tidigt och väckte mig , inte snällt eftersom jag vill sova skit länge på morgonen. Dom drog för en stund sen och ja följde med in tillstan å lköpte en present till pappa som fyller imorgon. Nu ligger jag isängen men svante i famnen och huvevärk. Haft de i en vecka nu, dödar huvet snart .. Vid fem kommer älskipelski.
Justw, denna veckan har ja knappt kunnat träna ordentligt, amanda är sjuk och jag börjar bli plus huvevärken som aldrig släpper. Bara kosten som varit ok denna vecka förutom igår när jag åt några godisar (ågest)
Kör vecka två nästa vecka, bajs på livet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0