Sööööndag

Hej på er! Har inte haft tillräckligt med internett på de föra stället så amanda, bra som hon är , fick göra ett inlägg åt mig.:) vädret har varit lite upp å ner, ska tydligen regna i sex dagar. hoppas de inte gör de, då blir fia ledsen. vad har jag gjort idag då? jo, idag har vi checkat ut från hotellet och suttit på en båt i 2,5h. Jag blev även sjösjuk, men jag var inte ensam, folk sypde hela tiden. Värsta resan på länge. När vi kom fram till vårt hotell här på ko phangang så blev jagsjukt överlycklig, de är hur fint som helst här. Går knappt att beskriva känslan. På tisdag är de Fooooll mooon party på ön, hoppas de blir rikigt bra! Hoppas alla har de bra, för de ska jag ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0