hello

Hej på er alla Fias läsare. Amandis här, typ världens bästa granne som har fått i uppdrag att blogga åt fiabus som är i Thailand. Hon har typ damp på hennes internet men annars är det bara fint med henne och Fredde. Nej man får inte kalla honom Fredde egentligen, just därför gör jag det. Hihih så himla busig.
 
Jaha vad gör dom för någonting då? De har tagit dykgrej, det var tydligen ingenting för Fia. Men hon klarade provet iallafall, så duktig. Sen äter dom hela tiden, för hon skickar mat och drinkbilder hela tiden. Enbart för att göra mig väldigt avundsjuk. Det var väl allt jag hade att säga tror jag, jag lovar att jag ska blogga mer åt någon dag. Hihi. Här får ni liter bilder hon har skickat. Byebye.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0