frågor

ye, fick några frågor trotts allt. danke

  • hehehehe vet inte vem

    vem är din favoritgranne:P varförxP

    INTE AMANDA CALRE IALLAFALL xD
     
  • mia
     
    hur blev det du o fredrik?
    ni är jätte fina ihop! 

    vart har du köpt dina boots med dragkedjan? 
    vad kommer du använda för jacka i vår? :) 

    du är så fin!

  • Mia: Jag och fredrik träffades i ettan och sen bara kändes allt så bra så de bara blev så. vet inte rikigt vadjag ska svara haha. tack så mycket! :)
    Mina primeboots? Fick dom i julklapp föra julen av min moster men dom var ifrån en outlet i stan. Men dom finns på en affär i Karlstad, minns inte affärens namn men dom finns på nätet om du söker på ''primeboots''.
     oj, de vet jag inte, men antagligen skinjacka!
    tack så mycket, sånt är alltid kul att höra! :)
     

    hehe vad tycker du om din vän elise???

    Elise är världens goaste och sötaste vän, hon är en av dom som jag var mest med i början av ettan, hon är super rolig och skön som få. alla behöver en sån vän, lovar.
  •  
    Linn

    Hej, jag undrar hur din linje är och hur det går för dig och din träning :) bra blogg!! 

  • till Linn:
    min linje går ut på att vi har tre dagar sitter vi i skolan och har teoretiska ämen. som historia, svenska, engelska, matte osv, och två dagar är vi i salongen. men detta året läser jag inte svenska engelska eller matte. så har de ganska soft. jag läser bara samhäll, histora ,yrkesteori och företagsekonomi som mitt individuella val. På våra salongsdagar håller vi på med färg, klippning och lite bal. Vi ska snart ta kunder också, till skolan alltås som ringer och beställer tid. i ettan så har man en veckas praktik ganska direkt när mam börjar så man får känna på frisörlivet och hinna ändra sig om man inte tror man kommer trivas med de. i tåvan har vi  tre veckors praktik på hösten och tre på våren. Sen har man endag i veckan hela läsåret i trean. även typ tre veckor på våren och hösten eller nåt, inte helt säker. Sen när man tagit studenten så kommer vår utbildning fortsätta på ett sätt för man ska läsa 2000 timmar till. om man inte börjar smått på sommarlov och så, kan de ta ungefär 1-2år. vet inte rikigt vad du vill veta men nu ver du iaf lite. :)
    min träning går bra, jag är ute och går nästam varje morgon innan frukost, spelar innebandy tre ggr i veckan och har hemma träning med min bok. Jag håller ju på att göra BRA vanor till min kropp och de funkar bra! Va roligt att du gillar min blogg trotts att den inte är super rolig :)

    Anonym

    vem är din idol:P 
    skulle du simma till thailand eller läsa alla böcker i biblioteket HehexP 
    är Svante din bebis? HEHE 
    vem är din bff:P 
    är det kul att pilla folk i håret eller:) 
    vad vill du bli när du blir stor:P 
    är du kär:)

Svar: 
Okej anonym, ska svara
-amanda carle är min idol :P
-åh gud vilken svåring xD hmm..  vet inte :PP
-ja svante är min bebis, daahh
- har inga bffs, är en ensamvarg som är mobbad <//3
-ja pilla folk i håret är de bästa som finnnnnnsss...
-jag vill bli en rockstar xD
-ja jag är kär <3 <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0