Måndagarna är alltid lika irriterande

Till varför man hatar måndagar
1. Man vet att de är skola
2. Inte sova hur länge man vill
3. Man vet att de kommer fortsätta så ända tills lördag
4. Man vet att de är paraktik tisdag-fredag och då slutar man sent och inga pauser
5. Jag vet inte.. Men bara hatar måndagar

Och idag är de måndag, men hatar inte så mycket för jag har köpt en jätte go och jätte jätte jätte lång kofta. Är även påväg till mitt kära saknade kil för att gosa lite med min mojje som jag bara vill stoppa ner i väskan och ta med till lägenheten! Men de går inte, inte nu iaf när vi har fredriks vovve på vardagarna. Nu ska jag snart av bussen, gå hem, gosa, handla med mammi och sen jobb med mina kids!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0