Underbara edward & bella

KOLLADE PÅ BIO IGÅR!!! såg sista twilligt filmen. Breaking down part 2. Underbar. Fantastisk. Senbio men vadfan gör de? Den va grym. Vet inte vad jag ska säga, finns inte ord. Så bra!!!! Okok alla måste se den. Plzzzz ;pPpp
Nerå. Ska bli seriös.. Fast var det!! Hehe. Jag är fan jobbig.. Varit hela veckan.. Hahah stackars fredrik och mina fina vänner.

Var faktiskt och klippte öhman idag , hennes hår är så fint! Roligt att ses lite och prata utanför innebandyn. Vid sex kom sofie och amanda, såg på så mycket bättre och darin ägde sönder! Uggla med<3 huhu. Inväntar hem min prins medans svante och jag kollar på sommar med göran.. Eller ja.. Svante ligger mest och sover på mig. Go




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0