Jag föredrar

Oj, nu var det länge sen jag blogga, vet inte varför det blivit så. Antar att jag inte haft nåt tillräckligt intressant att blogga om. Har bara varit i skolan och tränat och jobbat i måndags. Juste igår köpte jag en ny duk! Haha typ de roligaste som hänt än så länge. I går gjorde jag även min första valk, fyfan kan va de fulaste som finns. Iaf när man inte kan göra en ordentlig.. Men som småning om blir den nog fin! För er som inte vet vad de är så lägger jag ut en bild neranför. (mobilupptatering).
Idag har jag färgat utväxten, vill rekomendera till alla blonda som försör sitt hår med dåligt blekningsmedel från coop, ica, hm osv för att göra slingor. Föredrar, gör hellre en färgning i hårbotten för att få bort utväxten, de slitter inte alls lika mycket plus att de ser sjukt naturligt och snyggt ut. Jag gjorde de idag och är super nöjd! Bilden i högra hörnet ser de ut som ja har utväxt kvar i men det har jag inte det är bara ljuset. Så snälla, testa! Om någon vill ha hjälp med de så ställer jag gärna upp och gör de:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0