Finns för många ord för måndagar

Måndag igen. Jaha, vad roligt? Nej.
Hatar verkligen känslan att vakna upp av väckaklockan, spec på måndagar. Då vill sofia inte gå upp, nejnej hon vill ligga kvar under de varma täcket med hennes lilla familj. Hon orkar inte heller fixa sig, mys tröja och osminkad. Men vad gör de? Den enda som behöver se mig fixad är ju fredrik men han ser mig ju ändå 24/7 så då spelar de ju ingen roll. Aja, skit i detta nu, posetiva tankar!!! Köpte faktiskt en till julklapp, ojoj jag är dutktig. Hehe. Sitter på bussen till kil nu, mysigt. Ska jobba, sen kanske sola för en gång skull, heregud tror aldrig jag varit såhär blek!

Tänkte, eftersom det närmar sig jul, passar ju denna ? Sofia 1år. Tjock å go




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0