Martine, årets chalotta!

Åh blev så glad när martine vann igår, linni och jag skreck som två idioter och fick världens energi kick! Vi åkte hem till dom och åt, sen kom martine precis hem när vi hade missat vårt tåg så då fick vi ta en senare. Krångel men de fick gå ändå! Kom hem till kil å möte upp fredddaan som vänta på mig på stationen. Åkte hen å gjorde kyckinhstallad som vanligt och myste till film. Idag har jag somnat ifrån ca fyra gånger eller nåt, lite synd om min pojkvän som måste va vaken ensam hela tiden.. :$ hihi. Idag har vi lagat mat och lekt vuxna som vanligt, eftersom mamma ikke va hemma! Nu ligger vi i sängen med massa tända ljus och kollar tv! Söndagsångest också.. Jävla skola.

Grattis igen älskade vän!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0