Göte-valborg-4

Massor har hänt nu och internettet har inte fungerat på min dator Så får göra en snabbt inlägg från mobilen nu!
Göteborg var perfekt, verkligen! Gud vad underbart det var, min kille är bäst! Vi shoppa sen dagen efter liseberg i solen.
image descriptionimage description
Igår var de valborg, flickorna bus kom hem till mig för mat å så. Sen drog vi till stan, norrstrand sen förjesta. Citron är min bäst vän föröverigt, namnamn!
Idag vaknade ja upp med strålande sol, de blev kortbyxor som gäller! Är på bussen till fredrik, och för övringt har vi fyra måndader igår! Gilla gilla gilla :)))
(Lägger rätt bilderna och allt kväll på datorn, nu äre kaos)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0