.................................................

Äntligen funkar iaf internettet på datorn! åh, blir så trött att de ska krångla hela tiden. Vårt internett har inte komit igen än så de fuckar upp sig och jag blir förjävligt trött!! 

Nu sitter vi iaf i bibblan och gör ett progekt om ''dröm salongen'' och alla i min grupp är sjuka, underbart mycket ideer man får oså... Efter skolan ska jag iaf ÄNTLIGEN till tandläkaren och ska be dom laga min käft så jag slipper ha ont hela tiden och kan börja äta som en normal människa. 

Kort om veckan, Np-skolan-myskväll med sofie-kalas för släckten-mys med freddis-fys-sovit en massa, eller iaf försrökt, fått spykfall på allt och alla(älskar mina hormoner)-valborg-övningskört-varit i skärgården-bada solat och lite mer.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0