Back on track

Nu är internettet hemma tillbaka och jag ska försöka ta tag i bloggandet igen. Även om inte 123380000 människor läser min blogg tänker jag ändå fortstätta. Det är ju som en dag bok fast på internett så därför vill jag ha kvar den, så jag kan titta tillbaka vad jag gjort under mina närmaste år. 

Okej, vet inte vart jag ska börja... Jag har gjort en massa, eller egentligen inte jätte mycket. Denna veckan har nästan sett lika dan ut sen tisdag (skola-jobba-fredrik.) Så såg de ut till idag då jag vaknade upp hes och hostade, men som grädde på moset. Muntliga nationella, matte.. Kul när man var hes, tur dock att de var lättare än vad jag trott! Gjorde klart sista grejen i skolan på de praktiska sen drog jag hem, orkade inte sitta och tränna på saker jag var klar med så jag åkte hem till fredrik som var ledig och myste. Tog halv åtta tåget hem och nu ska jag ta en lång dusch med hårinpackning och sen äta massa kakor, bara för att jag är helt ensam inatt och vill ha de! ;-)

införskaffa mig detta i skolan idag, 50% på allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0