värmen är här för idag

I söndags övningskörde jag för första gången, woppwopp! Satans vad svart det var att starta bra, trode de var mycket lättare. Fick några kärningstopp..hhihi. Medans jag var ute med pappa och körde så var Fredrik inne och lekte med anton, han fick stryck av anton som är fyra, kom igen ;-) ! Reesten av söndagen myste vi vid Tv.

Måndags var jag på frisörvisning i skolan, coola frisyrer men inget jag skulle trivas i ! Hann att at kort på kalsskamraterna iaf:


Idag har jag varit i skolan, åt på stan med Emma också, rikigt gött! Slutade två och kom hem kvart i tre. Har inte gjort så mycket men guuud vad varmt det är! Vill ha en rikig bakkong nu så man kan sola lite. Får åka till solariumet och skaffa canser ist.. Ikväll blir de träning och GCB på Tv, längtar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0