Prove you wrong

Tisdag- tränade jätte mycket till provet idag, och sen när jag väl skulle göra provet förstog jag inte något. Inte en enda fråga låsanade, förstod ingen fråga. Blev ledsen, gav upp och gick. Blir så trött på lärare som inte har tiden att slitta med en som har svår dyslexi och måste ha muntliga för att kunna ge ut sin kunskap. Blir bara så ledsen och iritterad .. men dom tur var slutade vi efter den lektionen, runt lunch. Drog med julia och Sofie och åt mat på stan. Kollade lite kläder och så. Vår känslorna var på topp!! Så varmt och härligt, så när jag kom hen gik jag och sofia ut och powerwalka i en timme. Myspys, nu ska jag snart till bussen för att åka och träna.
Håller tummarna för att de ska gå bra. 
Putttaaaar med läpparna, heheheh :P:P



Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar verkligen inte som om du har svår dyslexi så bra du stavar?! :s

2012-03-13 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0