När tårarna faller

Förlåt igen för att jag inte bloggat något. men om jag ska vara ärlig så har jag mått dåligt, vilket jag faktiskt gör nu med. Jag orkar inte nåt, inte sugen på att spela innebandy, fokusera på skolan, va nyttig eller nåt. Just nu vill jag bara ligga under täcket, äta nåt gott och kolla TV med min underbara pojke. Han är den enda som får mig att må bra, han är ljuset i mitt liv. Det kanske låter larvigt, men det är sant, han är det. Visst mina kompisar är guld värda också, men det är fredrik som får mih att gå upp på morgonen. Sen hoppas jag verkligen att min energi kommer tillbaka till att göra saker. Och att det löser sig på familjefronten. För jag tycker det är jobbigt att vara hemma hos pappa, pga hans "fru" . Jag känner mig inte "hemma" utan vill bara försvinna, fast jag vill träffa min pappa och umgås mer med han. De suger att livet ska behöva vara såhär, i ca 6år har jag stått ut med detta, utan någon ändring.

Förlåt, men behövde verkligen få ut detta. Imorgon ska jag försöka att lägga en upptatering på håret. Godnatt




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Be strong girl!

2012-03-19 @ 20:32:50
URL: http://ellinorja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0