Något jag glömt bort

• Dag 13 – Detta ångrar jag.
- Finns mycke tjag ågrar, som att jag kanske skulle ha reagerat bättre i vissa tillfällen. Att kämpat hårdare när jag strävar mot något. Träffat på fel kille för många gånger, blivit utnyttjad och såg de för sent. Men allt som hänt, påverkar nuet. Så allt som hänt, även de negativa gör mig till den jag är nu. Så de är skitsamma


• Dag 14 – Smeknamn jag har och varför
.
• Dag 15 – Min favoritresa.
• Dag 16 – Det här får mig att må bättre.
• Dag 17 – Det här får mig att gråta.
• Dag 18 – Mina rädslor.
• Dag 19 – Någon/några du alltid har roligt med.
• Dag 20 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med...
• Dag 21 - Någon/några som går dig lycklig.
• Dag 22 - Bästa nyårs minnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0