Min kärlek till dig, Sofia

Tänkte försöka förklara lite hur mycket du betyder för mig, Sofia. hur stor del av mitt liv du har. Och framför allt hur stor plats i mitt hjärta du har. Kan ju börja med dagen jag träffa dig, mitt livs bästa dag. Då mitt liv förändradet totalt, och ska jag vara ärlig. Så visste jag, att dig kommer jag bli stört kär i. Idag sitter jag här, lyckligare än någonsin. Du har verkligen förändrat mitt liv, Sofia. Det är du som gör så att jag går upp ur sängen på morgonen med ett leende. Det finns inge bättre än att vakna upp brevid dig, kanske isåfall somna brevid dig. Jag snackar om dig, min flickvän, det bästa jag har. Du är nog den bästa tjejen som finns på denna planet. Inte nog, utan du är. Om det fanns ett ord som förklara hur mycket jag gillar dig, så hade jag sagt det ordet för längesen. Men det finns inte ett sånt ord, tyvärr. Så jag får försöka att förklara. Du är mitt allt, räcker det? Gud nej, inte på långa vägar. När jag ser dig, så ser jag en perfekt människa. Så vacker, och för och inte prata om insidan du har. Bara den är guld värd. Ditt leende kan förändra mig dag. Jag trodde verkligen inte det fanns en så bra tjej som dig. Du är verkligen min drömtjej. Du är perfekt, från topp till tå. Du visar mig vad kärlek är, varje dag. Jag tröttnar heller aldrig på dig, inte vet jag varför. Eller jo, det vet jag. För du är helt otrolig bra. nästan för bra för att vara sann. Jag hoppas du orkar stå ut med mig ett tag till iallafall. För jag kan stå ut med dig huuur länge som helst . Världens bästa helst enkelt. Önskar att jag fann ord för hur bra du är, men jag gör verkligen inte det. så jag hoppas att detta räcker för att försöka få dig att förstå hur mycket du betyder för mig. För det är sjukt mycket.
Jag älskar dig, Sofia
Det var allt för mig, over and out!                                                                                              /fredrik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0