Call my mabye

stress&oplanerat-Hade fullt upp heladdagen, efter skolan fick jag ta snabbaste tåget hem så jag hann gyma med sofia. Sen fick jag be pirre köra hem mig så jag kunde packa om och byta om, sen gå och köpa fräg och gå till tåget som fick tio i fem.. STRESS!! När jag kom till stan, fick jag springa till bussen som skulle till pappa. Möte ävnen upp amanda och sofie som skulle med, panik. När vi kom hem så skulle vi göra slingor, och någon idiot hade plockat ut hättan ifrån packet, men de stoppa oss inte! Vi tog en tunnplastpåse, jojo det funkade! Håret blev ljusae som jag vill ha de. Direkt när vi hade blåst mitt hår gick vi ner till hockeyn och kollade J20 match. Färjesta-frölunda, 4-0 till frölunda. Sen ringde min bror mig och hade glömt nyckel hem, så pappa fick kör mig hem runt tio på kvällen för att vi skulle lämna nyckel. Och när vi kom till kil var de ju ''protest'' på storgata, så var ju tvngen att kika! Emil och gustav hämtade upp mig så åkte vi och kolla, sen köpte mat. Kom hem ett och somnade som en stock! 


Idag har jag spelat match mot mitt gammmla lag sunnanå, visst med 8-5. HÄRLIGT! 
Efter matchen kom fredde då gick vi och handlade och sen laga mat. myss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0