Student igår-avslutning idag


Igår tog min fin storebror studenten. Gud vad han måste vara lycklig, jag kände glädjen från alla studenter igår. Vilken underbar känsla, kan knappt bärja mig till de är jag som tar studenten.. (två år kvar....) Jippi.
Vi firade jonte med blommor, släckt, mat, presenter och massa massa mer. Bra dag kan man säga! 
Idag gick jag till skolan och skulle ha avslutning, satt i aulan och lyssnade. Sen fick vi kakor,glass,saft och betyg! Samt ett litet ''tips'' till oss själva vad vi skulle öva på och ta tilloss om tills hösten. Kul att ha lärare som bryr sig! :)
Ikväll blir de partyparty, Hörs imorgon om jag hinner! Ska nämligen till Torsby-sunne! 
PUUSSS♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0