Midsommarhelgen

Min midsommar började med att Sofie kom till mig och Fredrik så åkte vi och plockade masssa blommor. För vi skulle göra oss en varsin krans. Efter de åkte vi till stan och möte upp hillevi, sa hejdå till fredrik sen tog vi bussen till emma där vi skulle vara. Vi grillade, gjorde en stång, spelaed kubb och myste. Sen kom lite annat folk, åkte dit fredrik var vid elva för jag hade sjukt ont i halsen, knappt någon röst och ville inte dra vidare. Vi tog nattbussen till kil, och lördag-söndag bestod av sängliggande sofia och fredrik för jag var sjuk, så han fick ta hand om mig. Juste, på lördagkväll var vi ju faktsikt hos sofie. Jag fredrik, oscar och sofie, spelade kort och åt natcos och skräckfilm.. uujjujj.. Vet inte rikigt vad jag ska säga mer? bra helg, även fast jag var sjuk. Nu ska jag städda rummet, för heregud hur de ser ut!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0