Bra dag

Idag har ja haft fult upp hela tiden! Först gick vi till mariebergskogen med klassen, kollade på djuren (såg världens sötate minsta gris bebis som ja bara ville stoppa i väskan och dra hem med) sen spelade vi kub å åt mat. Sen när ja kom hem till kil vare snabbaryck till affären med sofia, roser skulle inhandlas! Sen knyta, skriva och dela ut till niorna! Alla var så fina, åh saknade att gå ur nian. Sen träffade jag mina gammla efterlängtade lärare, sofie och kent. Goaste lärarna jag haft, ville bara grina för dom är så underbara! Sen kl fem hade jag visning på en lägenhet, som jag antagligen ska hyra och bo i till sommarslutet. Jätte mysig etta som jag nog skulle trivas i! Imorgon har jonte studenten så kommer antagligen inte hinna med något inlägg, får se!
Hoppas på bra väder imorgon också :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0