Bästa inköpet på länge!

Nästa sista dagen med skitungarna på fotbollskolan. Idag gick jag lös på en del, skreck och var förjävligt, precis som en del av dom. När dom inte lyssnar blir jag arg, på rikigt verkligen. Då håller jag inte de inne! Så lite skönt att de är sista dagen imorgon, men klart man kommer sakna en del ändå. Hursom helst måste jag berätta om mitt inköp idag, -rödaplatsmuggar, partyhattar, våtservetter, munnindalenplåster och gummistövlar. skitcooooola, så jag klara melli ska ha lika. Allt detta ska med till PIP , ska bli grymt!!


99:- VÄRLDSBRA



Kommentarer
Postat av: matilda

Vart kommer dem ifrån? :)

Svar: Skobuktiken brevid Ö&B :)
Sofia Alexandersson

2012-07-01 @ 23:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0