Vad är kärlek för mig?

Dag 3 – Vad är kärlek.
När jag hör ordet kärlek tänker iaf jag på nån speciell. Jag tror att alla gör de egentligen. Kärlek är för mig när man älskar någon, när man ser personen och de pirrar till i hela kroppen. När man saknar den personen så de gör ont i minsta lilla muskel, och man inte kan sluta tänka på han/hon. Kärlek för mig är oxå till någon annan, till sina föräldrar eller sin bästa kompis. Men de är inte kanske inte samma kärlek men de är nån slagt kärlek och de är till nån man bryr sig väldigt mycket om. Jag kanske inte vet exakt vad kärlek är, men vad jag upplever och uppleft är den här ungefär hur jag skulle beskriva kärlek kortfattat.



• Dag 5 – Det här hade jag på mig idag.
• Dag 6 – Mina syskon.
• Dag 7 – I min handväska.
• Dag 8 – Den här veckan.
• Dag 9 – Mina drömmar.
• Dag 10 – Mina favoritskor
• Dag 11 – Något jag ska göra innan jag dör.
• Dag 12 – Min favoritfödelsedag.
• Dag 13 – Detta ångrar jag.
• Dag 14 – Smeknamn jag har och varför.
• Dag 15 – Min favoritresa.
• Dag 16 – Det här får mig att må bättre.
• Dag 17 – Det här får mig att gråta.
• Dag 18 – Mina rädslor.
• Dag 19 – Någon/några du alltid har roligt med.
• Dag 20 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med...
• Dag 21 - Någon/några som går dig lycklig.
• Dag 22 - Bästa nyårs minnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0