dream on

• Dag 9 – Mina drömmar.
hm, mina drömmar... Om jag skulle förklara mina drömplaner om framtiden skulle de nog vara såhär: Jag skulle vara lyckligt gift, ha två underbara barn. En kille, en tjej. Sen skulle vi bo utomland för jag vill inte bo i sverige hela mitt liv. Och sen för att jag vill bli en rikigt duktig frisör och stylist.




• Dag 10 – Mina favoritskor
• Dag 11 – Något jag ska göra innan jag dör.
• Dag 12 – Min favoritfödelsedag.
• Dag 13 – Detta ångrar jag.
• Dag 14 – Smeknamn jag har och varför.
• Dag 15 – Min favoritresa.
• Dag 16 – Det här får mig att må bättre.
• Dag 17 – Det här får mig att gråta.
• Dag 18 – Mina rädslor.
• Dag 19 – Någon/några du alltid har roligt med.
• Dag 20 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med...
• Dag 21 - Någon/några som går dig lycklig.
• Dag 22 - Bästa nyårs minnet.



Kommentarer
Postat av: M

Tror att du kommer lyckas med alla din drömmar, jag vet det! jag vet också att du kommer bli den bästa stylisten, du är redan bra på det du gör, jag menar kolla bara på dig?! ;) du är världsbäst och jag VET att du kommer lyckas med ALLT du vill. Puss



/din vän M-L. Glöm henne inte <3

2012-01-14 @ 18:15:17
Postat av: Sofia

Åh, tack så mycket hjärtat! du är världs bäst, saknar did i massor. Pusss <3 <3

2012-01-19 @ 16:07:25
URL: http://ffofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0