Dålig upptatering

Sådär! Nu kan jag antligen blogga, har inte haft internett och blogg appen har ej funkat.. Skulle egentligen bloggat igår om matchen osv, men de gick ju inte. Så nu får ja berätta om den idag ist, eller nej säger inge mer om den än att vi förlorade mot GS haha.. Åkte hem efter matchen och sen klippte jag melinda runt 6:) sen åt ja nybakade frallor som
Mamma bakade igår !

Idag försov jag mig, så kom till skolan runt 10, men de gjorde inget, missade bara 1h20min ändå. Hihi. Efter skolan så åkte jag till jobbet och hade julgranspludring, heregud vad mycket barn/bebisar de var, helt sinnes! Slutade 8 och är helt jävla slut nu, dax att sova tidigt ikväll. Nattinattii!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0