Because I really fell for you

Denna helg:
Fredag- var sjuk, så åkte till skolan bara för att hämta en grej, sen följde världens bästa kille med mig hem och tog hand om mig. Vi kollade på One tree hill hela dagen, han är nörd ♥

Lördag- Fredrik åkte hem runt fem och då gjorde jag iordnng mig och drog till killingen runt sju för att äta med sjukt saknade tjejer från kil. Specellt en som heter ellen som jag inte träffat alls på sistone för hon går på gym i göteborg. Hon var min allra första kompis, så önskar faktiskt att vi ska ta upp kontakten mer! Efter vi ätit och så drog vi till Christian en sväng och umgicks med lite folk, var helt okej men var så trött så drog hem tolv :-)



Söndag- Idag ska jag dega hela dagen, knappt lämna sängen och försöka att friskna till helt. Sen ska jag försöka att kika lite i den där förbanade matteboken och lyssna på engeska boken.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0