when you can see it coming


Torsdag- filmen igår var jätte bra, och bredvid mig satt de två äldre damer och när personalen kom in och hälsa alla välkomna oså sa den ena damen till den andra '' hörde du de där?'' -''nja de första hörde jag iaf'' haha trodde jag skulle skratta ihjäl mig. hhhihi men ah.. idg har jag varit i skolan, vi var på sats idag, körde någon as kneppig grej, skkit jobbigt! kände som fys träning... fast lite roligare! Nu ska jag plugga och sen dra till gymmet med sofia. Har fått 4 läcor/prov att fixa under helgen, go girl...



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Är det din orm? :)

2012-04-23 @ 14:10:02
Postat av: Sofia

Hej! ja, det är det! :)

2012-04-27 @ 19:05:28
URL: http://ffofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0