Världens bästa alla hjärtans dag

14/2 = alla hjärtans dag, och jag har aldrig egentligen sett fram i mot alla hjärtansdag fråns denna. För att iår kunde jag fira den med bästaste killen i hela universum. Han är verkligen den underbaraste av alla, älskar han fruktansvärt mycket!


Åkte hem med fredrik och sen när vi kom hem kom ett blomserbud till mig, öppnade och såg världens finaste buket från fredrik!! Rosor, en nalle och ett kort som de stog så gulligt på så grinade lite, för söt är han! Kan mig ragt igenom vad jag gillar, hur bra som helst. Den absolut bästa alla ♥ dag presenten jag fått i hela mitt liv.


Sen åt vi lite tårta och smått och gott, hhihihi fetaste tisdagen på länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0