Hate crazy mondays

Hej måndag jag hatar dig mer än ord kan förklara!
Haft världens jävla oturdag idag, ingen har gått som jag viljat! Började med att jag knappt kom ur sängen, sen hittade jag inte sakerna jag skulle ha packat ner. Efter de så kom vi in i klassrummet och det var typ minus grader. Sen skulle vi göra en "testparmanentt" och då gjorde jag och emma fel först. Sen på sista lektionen så gjorde vi inget typ, satt och läste i boken för att få tidsfördriv. Så då missade jag min äckelbuss till kil som går en gång i timmen bara. Sjukt störande! Och tänk på att jag var hungrig igenom allt detta, och då är jag världens bitch. Lovar! Sen när jag skulle till jobbet så skulle vi leka med alla 6-7åringar och även fast jag var "jagaren" så jagade alla 12 barnen mig, trängde upp mig i ett hörn och sa "du har bröst, jag ser din bh, kolla din rumpa" sen kittlade mig till döds..

Sist men inte minst, bussen kom 2min för tidigit så fick springa till den, och när jag kom in var jag helt anfåd så kunde kanppt säga nåt, då blev göbben som körde skit sur och sa "TACK HETER DE!!" wooww lugn farfar jag vill ha luft!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0