Försov mig igen.

Bra start på denna vecka tycker jag, eller? Försov mig i morse, vaknade 08.38 och började 09.00 så hade jämt lite brotom då..Slängde på mig kläderna, och cyklade som en dåre till skolan. Var där 08.52. Aldrig varit så snabb!! Kom dock osminkad, hungrig och ofräsch men vadfan, jag hann ju.. ;)

Skolan idag var seg, matte, naturkunskap och YT. Världens ''catfighiit'' på vår mentors tid oxå, haha alla ville sluta olika för att hinna med bussar osv, blev nästan lite sur på dom som bor långt bort. Visst jag skulle åka vilja gå tidigare för att slippa vänta 2h på nästa tåg/buss. Men dom visste ju redan att när dom sökte detta kommer inträffa så dom får bara gilla läget ibland då. Aja, ska inte vara neg och elak nu, för vill verkligen vara glad men de känns som dom här veckodagarna kommer att vara lite deppiga, alla kan inte vara glada jämt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0