Förlåt

Förlåt för dålig uppdatering på bloggen, men jag har faktiskt inte haft något att skriva om. Ibland går de inte hela vägen och man orkar inte jämt, så ist har jag vilat. Var inne på min gamla datorn, kollade igenom en massa bilder från ''förr'' och tänkte bju på några. 





Så här såg de alltså ut för mig för ca 2 år sen, eller ja, 1,5 och en väligt lång tid. Och jag saknar dessa flickor något enormt, ibland känns de som att man inte riktigt vet vem man är för man inte har sina andra två halvor med sig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

det var på den tiden jag gillade dig väldigt mycket :)

2012-02-29 @ 00:11:04
Postat av: Sune :P

sorry dude, she's mine :*

2012-02-29 @ 22:14:44
Postat av: Anonym

ja,jo eftersom hon har runkat av mig så är hon nog mer min än din bror :)

2012-02-29 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0