Nattfotboll

Igår var en lång dag, började med att städa salongen och käkade lussebullar till frukost som vår mentor hade bakat. Efter de åt vi julmat i skolan, usch.. Enda goda var julmusten, smått beroende av julmust... Wops. Vi kollade även på "byggrocken" då får dom som vill uppträda med ungefär precis vad dom vill. De var nästan bara rap och dansband, haha NobelRunt åtta på kvällen klippte jag fredrik, han fick inte se nåt under hela tiden. Ska ja vaara ärligt så var de sjukt skönt för då lägger han sig inte i å säger nåt knasigt ;) förlåt älskling hehe. Jag var faktiskt rikigt nöjd för jag trodde inte att jag kunde klippa killar. Men de gick, weihoo. De var ju nattFotbolligår natt med, rolig upplevelse å träffade många gammla kompisar ja oftast inte hinne med annars. Drog vid halv tre då jag gick från övertrött till trött. Somnade nästan direkt och vaknade nyss . Kollar julkalendern och snart ska jag åka å slinga mig, amanda som ska göra i vår skolsalong. Längtat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0