Move out, move in

Igår åkt vi hem från allt julfirande. När vi kom till kil så skulle vi hjälpa jonte och flytta, så jag var väl inte inne i min egna lägenhet fråns åtta eller nåt. Han har en jätte stor och fin lägenhet, kommer nog besöka den rätt ofta. Haha.
Imorse insåg jag att min plånbok är borta.. Vet inte vart den gömmer sig.. Helt sjukt. Letat överallt känns de som. Och jag behöver den verkligen eftersom jag skulle ta tåget till kil för att ta spruta inför thailand. Mamma fick åka och hämta mig och följa med å hålla mig i handen medans jag skulle få sprutan, fyfan så spruträdd. Tåren låg och gunga på ögat. Men de gick bra. Åkte hem till lägenhet och då fick pirre köra mig så vi tog med lite grejer till jonte, IGEN. Sen stanna han på kaffe, hehe vuxen jag känner mig. För er som inte vet vem pirre är så är de mammas gammla kille som jag egentligen känt nästan hela livet, världens goaste personlighet. Jaja vill ni veta va jag gör nu? Sitter på golvet och glor i vägen.. Har så tråkigt. Fredrik kommer antagligen imorgon och skulle gått på stan med sofie men hon är för trött:( bajs på livet nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0