Julen? snart är det väl min tur att vara lycklig?

Julen ska vara barnens dag, alla ska vara glada. Alla ska vara lyckliga, alla ska trivas. De är så julen ska vara. 

Vet egentligen inte exakt vad jag ska skriva, men jag hatar julen. Eller jag hatar julen så fort de kommer till att jag ska fira den med den andra sidan av släckten. Kalla mig yttlig, men denna bloggen är MIN, den är personlig, och jag har ''få'' läsare, så kan anta att alla är dom som står mig nära. Men jag orkar inte hålla de inne längre, jag klarar inte av de. Min kurartor sa ''du ska vara där du känner dig välkommen, där du trvis. får något dig att må dåligt, var inte där om de inte går att ändra de. '' jag tänkter lyda de rådet, för jag har börjat lära mig, att jag kan inte göra allt rätt, jag kan inte ändra folk att förstå vad som är rätt. de suger, så därför kommer jag inte fira jul igår igen med min pappa. De suger att alltid komma i andra hand. Trodde om man var barn till någon, att de är viktigare än en partner som man har som ingen tycker om, och i detta fallet, inte tycker om någon annan i vår släckt heller. så snälla, stanna hemma så jag får vara med min pappa. Och pappa, läser du detta, jag tänker inte ta bort detta. 





Kommentarer
Postat av: Elona

Gumman! Duvet att du kan prata med mig om allt, jag vet att vi inte ses lika ofta men när som helst när du behöver mig så finns jag alltid, natt som dag! För det vet jag att du gör för mig hjärtat! Saknar dig massor! Puss! <3

2012-12-28 @ 13:00:51
Postat av: Sofia

Åh, tack stumpan. De där var behövligt, saknar dig med lillan. Ses snart? Pussss!

2013-01-02 @ 14:15:23
URL: http://ffofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0