Första december

Hej mina små läsare. Har varit frånvarande ett tag nu, kanske märkts. Mår iaf inge bra i mitt psyke så att säga, mycket som snurrar där nu. Och jag behöver inte folk som undrar varför för de är lungt. Dom som vet är dom som behöver veta och så är de bara. Vet inte rikigt hur jag ska göra med bloggen? Har så mycket minnen på den sen fyra år tillbaka så tänker inte ta bort den men kanske tar en paus ifrån den en sväng, får se. Jag kan väl berätta bara vad jag gjort, julpyssla hos mamma idag. Fredrik var med också, mys. Varit och myst hos paula med gammla klassbrudarna. Imorgon ska jag julbaka med mina favotjejer, lite posetift i mitt liv iaf. Jul är något fint men jobbigt . Fint hemma nu iallafall




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0