För att börja igen behövs lite hjälp

Jag har gjort en sån här för flera år sen, men hittade denna på emmas blogg och tänkte att de kanske kan vara en smart grej för att komma igång igen. 
såhär kommer den att se ut:

Dag 01 – Något som gör mig lycklig
Dag 02 – Vad är kärlek?
Dag 03 – Ett beroende jag har
Dag 04 – Min dag
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Ett ögonblick
Dag 07 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 08 – Mina syskon
Dag 09 – I min handväska
Dag 10 – Den här veckan
Dag 11 – Mina drömmar
Dag 12 – Mitt favoritminne
Dag 13 – Min favoritfödelsedag
Dag 14 – Detta ångrar jag
Dag 15 – Det här saknar jag
Dag 16 – Det här upprör mig
Dag 17 – Min favoritplats
Dag 18 – Det här får mig att gråta
Dag 19 – En första
Dag 20 – Ett sista ögonblick

Börjar sen. Se upp 💪

http://emmarichter.devote.se/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0