dag 5- min bästa vän

Hm, min bästa vän. Jag inte säga att jag har en, för jag har alltid haft många. Jag har många bästa vänner än, såna som jag känt hela livet och såna som jag känt i 1,5 år. 
 
Den här tjejen har jag princip växt upp med, vi hade kalas tsm varje år vi fyllde år. Var extremt nära varandra, och idag ses vi bara ibland, men hon är den som jag vet att jag ALDRIG kommer tappa kontakten med för vårt band är för starkt för att brytas. Hon kommer alltid att ha ett speciellt ställe i mitt hjärta, för hon är underbar. Sofia Jonsson♥

En annan tjej som jag lärde känna i åttan, som vet lika mycket om mig som jag vet är Märtha wall. Hon flyttade till kil i åttan och jag tycker om att lära känna nya, precis som jag gjorde då. Vi blev så bra vänner som jag levde på hennes kärlek. Hon har fått mig att inse att livet är värt att leva när de varit som svårast. Hon flyttade till visingsö i slutet på sommaren och jag saknar henne varje dag. Ser henne några ggr per år och de suger, men bättre än inget. Saknar dig min fis 
Två tvillingar som varit mina bästsiar är jenny och frida, i åttan-nian kallades vi för trillingarna, haha. vi är lika på nästan allt, tycker om samma saker. enda som skiljer oss åt är att jag gillar sport typ. Men hursomhelst så var vi bästisar, varn nästan vaje dag, och sommarlovet till nian, var vi ala dagar nästan. bästa sommaren jag haft i hela mitt liv. vi har gjort så mycket och när vi gick ur nian , splittrades vi. eller egentligen lite tidigare, vi gled ifrån varandra, det gjorde så ont. var som att tappa en arm och ett ben, dom var lixom mitt allt. vi hjälpte varandra igenom allt. Nu ses vi också bara ibland, som med de andra kils brudarna.. ibland önska jag att jag inte flyttade, och alltid gick klar på sannerud. Men när jag träffar er alla, kommer allt tillbaka och de gör mina dagar. ♥

Nu har ska jag väl skriva om min nuvarande bästis, haha jobbig jag är. Sofie Sommer, hon är min nuvarande bästsis, vi är ofta, speciellt på fredagar, de är vår dag lixom, fredagmys. Vi pratar nästan varje dag, och hon är så jävla roligt haha. Lärde känna henne när vi började ettan, och man kände lixom hur go hon var så man ville umgås med henne direkt. Kom värme från henne som man inte kände från andra, de var skönt att träffa en så go människa, och få gå i samma klass med henne är toppen , hehe va go jag är mot dig nu soffan. Nej men ska väl vara kortfattad, du är underbar skruttan. Hoppas vi Aldrig tappar kontakten. puss 


De är väl dom som jag tänkte skriva om, sen finns de så klart tusen underbara vänner som jag har som är världens goaste. Såna som man aldrig vill missta heller. Ni får ett bildcollage på er. Puss, love u girls.

Julle du skulle också varit med på bilden, om du nu läser! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0