26/12-12

Idag är det den dagen man längtat efter, vi ska till morfar och äta älgstek och träffa mina sysslingar. Familjen Matsson, vilket nog är den mest fotbolls tokiga familjen jag vet, deras pappa Lars-olof Matsson är förbundskapten nere i afrika för tillfället, men även varit en lång tid i Sverige. Var länge sen jag såg dom och de är alltid lika roligt, för dom är så otroligt trevliga, senhar dom en dotter som heter Rebecca som är ett år äldre är min och vi kommer bra överens, skönt att för en gångsskull kunna prata med någon som är runt sin egna ålder. Annars har jag bara massa yngre små pojkar i släckten, utom Helena då som är 11. Hur som helst, vi åt mat och skrattade mycket idag, det var skönt. Åkte hem till morgan vid fem, och nu vöntar jag på att mamma ska bli klar med de hembakade brödet. namnamnm.

Fick mina julklappar från pappa och farfar osv igår när jonte kom med dom igår kväll. Fick två kokböcker och pengar till resan, skönt att jag inte behöver sprara bort så mycket pengar själv nu. Imorgon blir de hemfärd till Karlstad och imorgon ska även min kära storebror flytta, till samma hus som mig, haha spännande. Ska jag vara helt ärligt så tycker jag de ska bli skönt att ha honom så nära, liten trygghet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0