The heart of life

Söndag. Suttit och kollar på skärmen jätte länge nu, och inte kommit på nåt att skriva om? känns lite konstigt. Eftersom jag är tom på tankar, kan ja berätta att imorgon börjar allvaret, eller ja inte för min klass som är lediga. ihhi. Dock praktik på tisdag, och på tisdagen har min tränare tagit ut mig på värmlands träning, vet inte hur jag ska göra än. Vågar inte riktigt gå dit än, tänk om jag göra bort mig, har ändå två timmar att göra bort mig på.. haha. Men de spörs om ja drar dit eller om ja stannar hemma och kramar gosedjuret ist. (Barn) Imorgon drar jag till stan och fixar lite frisör saker jag tappat bort, även träning! Hörs på tisdag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0