Overboard

varit dålig på upptatering, men har haft lite fullt upp plus att internettet krånglat också.. Men har träffat min efterlängtade jenny som jag ine träffat på hur länge på helst. minnen dycker upp eftersom vi var bästa vänner och va nästan varje dag åttan-nian. Hur som helst var de jätte kul att träffa henne! Idah har jag faktiskt lite brottom, ska äta, fxa mig psvosv,. för sen ska ja till stan med martine! hörs senare! :)

Fick även denna fråga: Ska du flytta ihop med din kille?:)
Ja de ska jag, eller han ska flytta in hos mig kan man väl säga. Skulle aldrig klara mig utan honom! :)


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni bo själva eller med din familj? :)

2012-08-22 @ 17:51:34
Postat av: Sofia

Vi kommer bo helt själva:)

2012-08-22 @ 18:52:24
URL: http://ffofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0