Träningsverk i magen

7/6-11. Idag har varit en skön dag men ändå inte.. För i morse skulle vi ha engelska redovining för klassen själva och de är min största sträck, så måde extremt dåligt igår. Kunde inte ens stå i spengeln och läsa för mig själv, brött ihop. Så vi fick ringa min mentor så ja fick sitta med engelska läaren själv och berätta om mitt ''område'' i redovinging, som tur var ! Började tjugo i nio och slutade halv fyra, vilket jag tycker är segt och blir ofta övertrött! Men de gick rätt bra idag ändå, gjorde inte så mycket på lektionerna osv och så luncha vi på donken.. mumms! Skrattat så jag har träningsverk i magen nu! hahha underbara tjejernas fel ! :) Nu ska jag laga mat med mamma och sen åka ner till sunnanå och träna och skriva på byte till sjöstad!
Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0