Märtha ♥

Lördag-innebär sovmorgon!! åh ja, gud så skönt kan man tro, men självklart ska man vakna varje timme typ.. Underbart. Aja idag åkte jag iaf in till stan för att träffa världens bästa tjej som jag inte träffat på hela sommaren för hon har flyttat till jönköping.. vilket jag tycker är mer än lite synd, hesmkt jobbbigt mycket saknar jag henne varje dag! Så var skönt att träffa henne, vi åt mat på stan å pratade lite. Tom och Rebecca var med oxå. Sen skulle hon och tom(hennes pojkvän) åka hem så vi hann inte ses alls länge.. Snyfft!! Så när jag kom hen åkte ja & felicia ner å skulle se hockey, men då var de inga matcher kvar så jag och hon drog till max och robin en sväng. Nu kom jag nyss hem och sitter och är irriterad, får väl ta och sova elller något.. GODNATT!!

Märtha wall, saknade, älskade vän, syster ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0