back!

3/9-11.
Oj nu var de länge sen jag blogga ! Kan inte ens minnas förra gången jag gjorde ett inlägg, dåligt gjort av mig ! Nu är iaf sommaren slut känner jag, även som solen ligger påär de kallt i luften.. snyfft! Sommaren är verkligen min favo årstid, därför tycker jag inte om att de blivit höst. Iaf kanske ska berätta lite smått vad som hänt den seanste veckorna? Jo veckan innan vi började skolan hade vi besök av en go vän som heter Elin från stockholm på besök. Så i fyra dagar fick jag, Frida, Jenny ta hand om Elin och visa henne Karlstad och såklart kil ;) Sen när hon åkte hem hade vi dåligt väder så fanns inte så mycket att göra på dagarna. Jobbade lite oså, men nu eller ja för två veckor sen började ju skolan. Jag går nu på Nobelgymnatiet i Karlstad med inrikning Frisör.Trvis jåtte bra i klassen fast ja kom ensam från kil och var super nervös! Men nu har vi ju gått i tv veckor å ja har lärt känna massa nya goa människor. Ja jag vet inte rikigt vad jag ska skriva om eftersom de var så länge sen, men ska ta tag i bloggandet igen så fort ja kommer på något att skriva om !




Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde att du brukar runka av folk äre så?

2011-09-04 @ 02:28:58
Postat av: sofia

blyg kommentar

2011-09-04 @ 22:48:03
URL: http://ffofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra svar

2011-09-07 @ 19:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0