Måste skriva ner de

Jag orkar inge mer, dom senaste två dagarna har jag mått skit. Orkar inte med orättvisa, stress, folk som knäller, kaxar och en folk som kräven en massa men man får ingen ting tillbaka .Jag vet inte vad jag ska skriva men måste bara trycka lite på knapparna för att tänka på något annat. Få ner lite av mina tankar och bloggen blev utvägen. Saken är den att man kan lägga på ett leende, låtas må bra, skratta och vara glad fast egenligen må skit. Men för de mesta mår jag inte dåligt, men nu gör jag de. Tänker inte låsas att jag mår bra när jag inte gör de, men om jag skrattar eller leer, menar jag de. jag fejkar inte sånt. Tycker oxå de är helt fel inställning av folk som inte står för sina handlingar, lyssnar på rykten och lägger skulden på andra. Och har du nu ett rykte tex, ta vara på ditt rykte och ändra de. Vissa att du inte alls är sån person om de nu är falskt? Gör de aldrig värre än vad de redan är. Ni behöver inte ha läst detta, kommenterat eller något annat. Men nu har jag iaf skrivit ner vad jag känner så de känns lite bättre. För de är vikigt att prata om sina känslor, både killar och tjejer.

Melissa Horn – Jag saknar dig mindre och mindre
Melissa Horn – Hanna
Melissa Horn – New York
Melissa Horn – Vår Sista Dans
Får länka låtarna, för de funkar just nu inte att lägga upp vidorna på bloggen. Vet ej varför..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0