fel buss


Ojoj, nu är de redan torsdag, veckan har gått rikigt fort ! Idag har jag varit på gymnasiumforum i montern ''hantverks pogramet frisör'' Vilket var ganska roligt, fick se vilka som var intresserade av de osv. Kom några killar oxå, blev ganska förvånad! Men vet inte om de kom för att vi hade gratis godis klubbor eller om de var för att de var faktiskt intresserade ;-) Jag och Linni stod där ifrån åtta till elva, sen skulle vi ta bussen till skolan, och då skulle vi ta 4:an. Så kom fyran, eller jag vi orkade inte läsa vi såg bara siffran och sprang på bussen. Skit kul att busschaffisen ändrade efter vi hade gått på till 2:an och vi kunde ju inte veta de? Så helt plötsligt när vi satt på bussen kändes de att vi var på väg fel, och vipps så var vi på kronoparken! Sen universitetet och då stannaed den å jag frågade han som körde vart bussen var påväg? han svarade : ''mjölnartorpet?'' Men de var ju fyran sa jag då. ''Då sa han nejnej detta är ju 2:an'' haha då fick vi lite panik så vi hoppade av och som tur var kom 3:an så vi hoppade på den, kom nästan försent till lektionen men vi förklarade allt för läraren som bara skratta åt oss :-) Nu ska jag kolla lite på engelskan och sen sova ! Godnatt! :-)



Kommentarer
Postat av: m

dom kom för att ni var snygga och dom ville prata med er, fattar du väl! ;)

2011-10-06 @ 21:03:15
URL: http://mlouise.bubbleroom.se
Postat av: Sofia

haha jadu, man kan ju hoppas !

2011-10-06 @ 21:19:43
URL: http://ffofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0