En dag med Hillevi

Tisdag- Ledig från skolan, så drog till stan å kollade kläder med hillevi ist. Sov till elva och tog bussen runt ett. Hittade en tröja och en halstuk, inte mkt med alltid något! Sen tog vi bussen hem till mig på Färjesta runt halv 5, käkade lite mat och pluggade. Sen hade jag träning vid halv åtta så då vare bara att hoppa på bussen till träningen. Nu sitter jag och pratar med hillevi på skype, goding hon ! Ska läsa lite sen, ''I taket lysser stjärnorna''. Grymt bra bok, redan läst den en gång så jag rekomenderar den starkt för er som inte läst den boken. Godnatt på er så länge!




Bilder från idag, letade hallowen kläder !

Rihanna – We Found Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0