chalottenberg

Söndag- Ledsen att jag inte hann blogg något igår om matchen eller om vad jag skulle göra, men jag åkte tidigt till chalottenberg till Martine! Så får kortafatta mig lite nu ist. Matchen blev förlust med 5-2 tyvärrr.. Vi spelade bra men de räkte tydligen inte. vi kunde säkert funnit om vi inte haft tards till dommare som aldrig hade dömt innan, dålig still att ta upp ett par dommare som aldrig dömt innan till en Div 3 match. Borde inte vara acceptapelt, eftersom de vågade inte blåsa eller något. dommarna var alldesles för osäkra. Aja, hoppas nästa match blir vinst, för de är vi värda! Och som sagt igår åkte jag tillChalottenberg till Martine, vi fick på köpcentret å shoppa lite, sen åkte vi till stallet å tog in hennes häst. Sen köpte vi pizza å myste till film med massa godis! Sov där, sen kom mamma så åkte vi hem runt halv tolv. Bra Lördag. 
Och nu ska jag plugga lite, prov i morgon, och jag har inte hunnit plugga något!! ååh.. ågrest!! Önska mig lycka till ;-)
Grejerna jag köpte igår!

Skjorta från Bik Bok


Örehängen från Ur&Guld

En Döskallering från Glitter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0